First day of school

Idag började jag i John Bauer, jag har börjar entreprenör-programmet =)´
Jag var inte så nervös faktiskt utan tyckte det var spännande att få träffa lite nytt folk, lärde känna några stycken, en av dem var Sara som faktiskt bor i Alby så vem vet vi kanske åker tillsammans till skolan eftersom jag bor i Norsborg, hon verkar vara en jätte snäll.
Jag trodde vi skulle köra en massa lekar för att lära känna varandra men det gjorde vi faktiskt inte utan vi satt bara och interjuva varann, sen fick vi med en massa papper hem och sen fick vi ett uppdrag, vi blev indelade i grupper och fick ett papper med frågor på som typ "vad heter skolans rektor" och så skulle man gå runt på skolan och hitta svaren på frågorna...asså trodde inte skolan var så stor som den var, när man tittar på den så tror man inte det! Plus att det kändes som att gå i en labyrint ibland =P
Fan va skönt fram tills nästa vecka har vi inga lektioner utan vi ska typ bara lära känna varann, lärarna och skolan och typ gå på bio och tälta ^^
Så min första dag var bra, slutade vi 12 tiden då åkte jag hem och har bara slappat nu, känner mig fortfarande lite sjuk så =(
Nu ska jag ringa Linda så, BAAAY <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0