Hemma från stan

Heeey xD
Nu är jag hemma från stan, var ju där med Linda. Mötte upp henne vi ca 3 tiden i slussen, då stack vi till t-centralen och gick till Gina tricot och cubus.
Jag har shoppat lite idag xD Bara på Gina, haha riktig gina nörd xP
 
 I´M BAD, WHO´S BAD

<----- på den svarta tröjan står det "Love me, Hate me"

 <--- tröjan är egentligen lila, men på grund av blixten blev den blå! :P

Sen när stan stängde vid 6 tiden så stack vi till donken för att äta, och då när vi skulle ställa oss i kön, så påstod killarna bakom oss att vi trängdes men vi gjorde inte det för det var ett stort mellanrum mellan dem och kön, i alla fall när vi sen kom fram till kassan så trängde dem sig, plus att innan så höll dem typ på att knuffas, skit jobbiga!!!! Vart så jävla irriterad på dem, så när vi satt och åt gav vi dem värsta blickarna! Vilka är dem och tro sig så jävla mycket! Blir så irriterad på sånt, och riktigt barnsligt att dem trängde sig före oss precis när vi skulle beställa!! Ingen av oss orkade säga nåt, jag pallade inte starta nåt, men vart riktigt arg!
Jag fick en typ kupong med att man fick två Mc flurry för priset av ett, men man skulle ju visa meddelandet, men så klart så fuckade min mobil, men skickade då den till LInda, så vi fick äntligen vår glass, jag tog den med cornetto smak, den var faktiskt riktigt god, fast dem snålade lite väl mycket med choklad såsen!

Sen gick vi till åhlens city för att jag skulle köpa torr shampoo, som alla säger är så bra, men så klart var den helt slut och kommer inte in förräns på torsdag! Aja ska gå och kolla i hm eller nåt imorgon, sen stack vi in på hemköp och köpte lite snacks och godis! Jummy!
Sen åkte jag hem, kom hem till fullt hus av barn!! Så satte mig här vi datan och stängde dörren så man fick vara lite i fred!

Nu ska jag vänta tills alla går hem, sen ska jag sätta mig framför tv och äta massa godis och gott ;)
Men nu ska jag skicka alla bilder från idag till Linda så
Byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0