Skoldag 2 =)

Oops idag var jag jätte nära på att komma försent, inte bra!!! Det är ju trots allt bara andra dagen och går inte i grundskolan längre så..Vaknade i morse och hade 20 min på mig att fixa mig, katastrof, men jag hann!! =)
Idag fick vi träffa dem lärare vi ska ha och fick information om lärlings-programmet, jag funderar faktiskt på att ta det... Det verkar ju vara kul..Hoppas att jag får det, det finns ju bara 6 platser. =/
Fan va roligt det ska bli på måndag får vi ett uppdrag och det är att vi ska gå ut och sälja rosor! xD
Kanske ska köra den här då : Köp en ros, få en puss på köpet!! ;) hahaha, nee jag bara skoja!
Vi gjorde inte så mycket mer, gick och titta vart gympa-salen låg sen fick vi sluta..
Då åkte jag hem och nu sitter jag här ^^
Kanske ska åka in till stan sen om jag får tag på Linda.. =)
Well smell ya lateer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0