Sov över hos Linda xD

Hey hey ^^
I går åkte jag till Linda som sagt, vi hade skit kul, först gick vi till Maxi och köpte lite cola, eller jag köpte cola och hon pepsi max.. USCH!! xP sen köpte vi också chips..
Sen gick vi till henne igen , då hjälpte jag henne att städa sitt rum lite, vi hade faktiskt skit kul ändå, vi hittade en sån här typ sak som brukar finnas i hundleksaker och när du sätter den i munnen och blåser piper det typ..så jag satt där och försökte gissa vilken låt hon spelade..men satt bara och skratta hela tiden, sen var det min tur och det gick inte så bra!
Sen busringde vi till en som hon kände, det var skit kul! :D
Kollade lite på TV sen gick vi och la oss och idag vaknde vi runt 12, fixade oss, jag gjorde lite lunch sedan skulle hon åka till sin bror och jag till min moster..Sen åkte jag till mormor, där jag ska sova i natt, är helt själv här =P
Snart ska jag åka och möta Linda också, ska väl åka om typ 45 min eller nåt.
Fast nu tänkte jag göra lite mat och äta innan jag åker och möter upp henne så
SMELL YA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0