Cha Cha Bloggen ;)

Nu är jag hemma igen :D Har varit borta hela dagen :P
Först så gick jag till skolan, TRÅK !! BLÄ!! HATAR NO!! Men de tog inte så lång tid ändå..
Sen efter de så drog jag till min syrra för att hämta min kamera laddare :D
Efter de så drog jag och mötte Izabelle o vi mötte upp Miriam o så drog vi till fruängen och åkte pulka och lekte i snön :D KUUUUL SOM FAAAN :D  Sen gick vi hem och drack varm oboy.. FINNS DE NÅT BÄTTRE LIXSOM!! :O
LOVE OBOY!!
Sen har jag varit hos Izabelle och bara chillat :D
Men tyvärr blev de inga bilder :S :(

NU ska jag iaf typ äta har inte ätit sen kl. halv 12 idag :O :S Så ärr SKIIIIT hungrig !!
Sen ska jag ta ett varmt och sköönt bad :D
Sen ska jag kanske om jag orkar göra en NAT hissar o dissar :D ( får se )
Resten av kvällen kommer gå åt att ta fram kläder till imorgon och chilla framför TV ;P
Ne nu börjar de här inlägget bli för långt så avslutar här ;P
Pöss babes <33

// NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0