Done and Done :P

Nu har jag äntligen städat klart, wuhuu, Så nu är mitt rum snyggt o fräscht igen :P Har även gjort en liten minneshörna på mitt skrivbord till min älskade Farmor =) <33 Så ska faktiskt tända hennes ljus sen <3
Men nu så har jag klätt på mig kläder, ska snart åka med mamma o min moster o handla lite mat, sen när vi kommer hem ska jag hjälpa mamma att laga mat o sånt.. ska faktiskt ta hand om kycklingspetten som va min idé :P Tyckte att vi skulle ha de eftersom de är så gott :D
Ska köpa hem lite glass och COLA o julmust, för de har vi inte =O

Imorgon ska jag åka o byta en klänning som jag fick i går.. den va inte riktigt min stil så tänkte att de är bättre att jag byter till en jag kommer använda o tycker om en att jag har en som bara hänger i  garderoben :P så imorgon måste jag upp tidigt, Mummo hämtar mig vid ca halv 11 så åker vi snabbt o byter den, sen måste jag hem o hjälpa mamma eftersom alla kommer vid 3 tiden =O :P

Men pöss på er, skriver senare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0