Let it snow, let it snow, let it snow !!!

Äntligen har de snöat o de ligger kvar på marken :D Nu börjar man verkligen känna av vintern och känner att det närmare sig jul :D :D Kan knappt vänta nu till jul :D
LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA !!!
Hoppas bara det är snö på jul då, de har inte varit de på länge nu :S De är ju ett måste =O Ingen Jul utan snö!! :P Men HOPPAS HOPPAS verkligen!
Sitter här o tittar på bilder från förra året när jag för första gången åkte skidor med Carolajnen :D
Oförglömliga minnen!! 
När jag ramla av liften!
Åkte nästan in i ett hus!
Åkte in i massa folk!
Åkte på Carro så hon o jag ramla!
Hamna i en grop och fastna så jag inte kom upp!
Hamna i skogen, fastän de va en rak backe!
Tappa bort Carro!! =O DE VA SJUKT LÄSKIGT!! =O

Att åka skidor nu på lovet är ju ett måste :D :D :D De är så sjuuuuukt kul ju!!!


// NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0