Snart är de ett nytt år..


Snart är det dags att lämna 2009 bakom sig.. Man kan glömma alla saker man ångrat och ta med sig allt som varit bra..
Man får en helt ny start, man kan börja om på nytt..
Vilket är sköönt!
Jag hoppas på att de här året ska bli ett riktigt bra och roligt år..
2009 har både varit ett bra och dåligt år på många olika sätt..
Har haft många problem men många av dem har löst sig, vilket är skönt, men det finnas alltid problem i min värld.. Den är inte perfekt som man kanske skulle vilja!
Men ingen har väl de perfekt!

De här året slutade jag äntligen högstadiet och började gymnasiet, vilket är riktigt sköönt.. Äntligen slippa allt med den gamla skolan!! Och jag trivs verkligen jätte bra där jag går nu!
Har även lyckats vara sjuk stor del av året, var till och med tvungen att åka in på akuten =(
Har träffat många nya vänner, som jag hoppas få vara vänner med en livstid för jag ser dem verkligen som mina vänner! Och ni vet vilka ni är! <3
Jag har även tappat vänner, men på sätt och viss känns det bra, för jag har hellre vänner som är där vid min sida och stöttar mig som jag kan lita på, vill inte vara vänner med människor som är falska!
Det har som sagt varit ganska mycket som har hänt de här året,  har bara skrivit lite!

Men hoppas att alla ska få ett BRA, FINT, ROLIGT, GALET, KNASIGT, STÖRT 2010... FÖR DET SKA JAG IAF FÖRSÖKA GÖRA!!!! ;P


<3 PÖSS PÅ ER <3
// NAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0