At home

I dag kom vi hem ifrån kryssningen, fast kom hem tidigt på morgonen, vet inte ens när var så trött... =P
Men de har varit roligt i alla fall, såg en massa sööta killar. xD Sen har jag spelat lite spel med min kusin Ida..
Köpte inte så mycket på båten.. =/ Men jag fick en söt T-shirt av mamma.. TACK!! <3
Hade kul, men hoppas kunna åka kryssning med vänner också xD de vore kul!! Men får se..
När jag kom hem gick jag till min underbara säng och sov till kl. 2.. sen har jag bara suttit på verandan och solat, åt precis lite mat.. Potatismos och korv xD
De är jätte konstigt men kan knappt äta längre, på båten åt jag typ ingenting och avr ändå inte hungrig. Skit konstigt, plus att när jag åt fick jag ont i magen direkt fastän jag knappt hade ätit nåt.. =S WHAT´S HAPPENING?!?!?!
Jaja, får se om det blir bättre annars måste jag göra nåt, typ gå till läkaren Ir nåt! =(
Men nu sitter jag här och lyssnar på musik, MUSIC IS MY LIFE!!!!! xD Väntar på samtal från MY CAROLINE!! Hon är äntligen hemma xD YEEEY!
Well see ya later // NAT (Or maybe tomorrow =P)

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0