Ciao

Har precis dushat och ätit mat, jag lagade maten.. xP Det blev spagetti med köttfärssås..Mmm de va gott. I alla har också packat min väska och sitter nu och lyssnar på musik vid datan. Vi ska äka ner till sommarstugan lite senare ikväll. Tror tyvärr inte det kommer hända så speciellt mycket. Bara äta god mat, umgås och sånt. Fast hde jag varit hos pappa hade det blivit PARTY PARTY, plus hade kanske fått se My Flirt!! Hade hoppats på det men så blev det inte.. =/ Whatever.. Nu kanske jag ser min första "kärlek" istället. Var kär i honom när jag var typ 8 år. Han är fortfarande sööt. xD Om jag får chansen ska jag hälsa på honom, hoppas och undrar om han kommer ihåg mig. =)
Men nu ska jag gå och sätta på mig lite kläder.

Puss och kram skumbanan // NAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0