Just another day

God morgon =)
Jag vakna precis av att jag fick ett meddelande från min pappa som frågade vad jag skulle göra på midsommar och om jag fortfarande var arg efter vårt bråk. Det är jag faktiskt, orkar inte berätta hela grejen men det handlar om att jag ville vara hos honom i midsommar men det ville inte han eftersom det är deras barnfria midsommar för att Ronja (hans sambos dotter) åker till sin pappa. Vi har haft varant år sen mina föräldrar skildes, men jag tycker det inte spelar någon roll. Det är sjukt, jag vet!! Men i alla fall jag ska spendera midsommar med min moster och hennes familj. Vi ska åka til sommarstugan imorgon kväll, hoppas det blir fint väder bara.. På lördag ska vi åka till mummo och hälsa på.


Idag funderar jag på att åka till skärholmen ( om jag har pengar) och köpa lite kläder och presenter till Helena och min kusin som båda fyller år nästa vecka. Det ska bli så roligt, min kusin ska ha 18 års fest. xDSka gå och äta frukost nu är skit hungrig men skriver lite senare idag.
Ciao // Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0