Now you´re gone

Jag vet inte om du minns mig, men jag minns dig så väl.
Jag minns den där kvällen som om det var igår.
Jag minns dina ögon.
Jag minns ditt skratt och leende som fick mig att smälta.
Jag fastna för dig redan första gången jag såg dig.
Jag drogs till dig, Jag ville vara din.
Du drogs till mig, Du ville kanske att jag skulle vara din?
Men ändå skildes vi åt, två olika vägar.
Har inte sett dig sen dess!
Hade chansen nu i sommar, men den blev förkastad!
Jag vill se dig igen, jag vill höra din röst igen, jag vill smälta av ditt leende igen!
Jag vill att du ska hålla om mig, du ska vara vid min sida och jag vid din!
Det enda minne jag har är den här låten, sitter och lyssnar på den och
tänker på dig... Den här låten är tillägnad till DIG!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0