Regnigt värre

Hellu!
Vilket tråkigt väder asså, och så har man typ ingenting att göra heller. Sitter i soffan med datan och lyssnar på The voice och kollar när mina småkusiner leker. Mamma står och lagar mat och min moster städar. Dessutom blir jag sugen på mat nu när jag känner lukten, har knappt ätit nåt idag heller, bara några mackor. Så det ska bli gott med mat, de ska bli oxfile med potatisgratäng med rödvinssås. Mmm =)
Senare ikväll blir det nog mys i soffan med snacks och titta på nån bra film. xD

Imorgon ska det inte bli fint väder, typiskt, kommer regna på dagen fast på kvällen ska solen komma fram. Hoppas det blir fint väder på tisdag i alla fall. I morgon ska jag kanske ut med Michan, det beror på lite, både på vädret och henne om hon kan, ska prata med henne om en stund. Annars kanske det blir på tisdag istället. Men ska gå och hjälpa mamma lite med maten!


Ciao// Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0