Update... xD

Heeey ;)
Har inte skrivit nu på hela dagen..=/  Har inte riktigt orkat. Lat eller?!? Min kusins blev verklign lyckad, jag hade skit kul och tror flera stycken hade det!! I present av mig fich hon ett par jeansshorts och en turkos tubtopp.. jätte söt, vill också ha sen likadan. =P Men vi kom dit vid 3-4 tiden, då blev vi bjudna på mat, det var smörgåstårta, rostbiff, potatissallad, tacopaj (som var skiiit good!!) och en sallad.. Efter det var det tårta och bullar. tyvärr hann jag faktiskt aldrig smaka på den där tårtan som såg så goood ut! =( Jag var så mätt efter maten och sen tänkte jag aldrig på det.

Det kom juh lite folk hela tiden under dagen och kvällen, så lärde känna lite nytt folk också.. dem var jätte trevliga. I.a.f under kvällen blev det dricka och körde leken "Jag har aldrig ...."  har nog aldrig sett Patricia så glad som hon var den dagen.. fast kan nog tänkte mig själv på min 18 årsdag! Woohooo då blir det festa, fyfan va ´jag längtar till det.. Men kvällen tog slut ganska tidigt, eftersom Patte skulle dra in till stan och festa med några, typiskt nog fick inte jag följa med för min pappa =/ Jaja, trodde nog det.. 

I dag så har jag varit in till Sigtuna med min faster och några till, vi gick runt där, vi köpte lite glass och sen åkte vi hem. Satt sedan på tåget i ca 1 timme på väg hem, kom sen till slut fram till min moster som körde mig hem den sista biten. När jag kom hem ville jag första av allt äta mat, och så klart hade inte mamma gjort nån mat så ställde mig och gjorde hamburgare.. xD Sen dess har vi bara suttit fram soffan och kollat på TV.
Jag gjorde även en sockerkaka idag, det blev faktiskt också min första misslyckade. Ha aldrig misslyckats, eller den vart inte misslyckad så, den smackade gott, fast den såg lite konstig ut. Jag hade för mycket smet så allt rann typ över och ner i ugnen.. =P Men vad ska man göra? =/ Men den gick och äta i.a.f.. xD

PÅ lördag drar jag på kryssning!!! YEEEY!!! De ska bli så jävla kul. Fast hade gärna velat ha med MY BIATCH CARRO!! ;) LÖÖÖV YA!! Men hon är juh fortfarande i USA. Så det blir bara med mamma, moster, mormor, och mina små kusiner. Fast det kan nog bli roligt ändå om man gör det roligt.

Ne nu har jag inte så mycket mer att berätta plus att jag håller på att somna så nu säger jag:

God natt och sov gott // NAT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0