Välkommen till min blogg! ;)

Heeej! ;)
Jag hade en blogg som jag skrev i förut lite då och då. Men jag hade för mycket med plugget och annat så jag la ner den till slut. Men nu har jag gjort en ny blogg och ska försöka satsa på att skriva så ofta jag kan. Kommer skriva om bland annat mitt sommarlov som just har börjat, om hur min gymnasietid men även om min fritid och mina vänner och kanske om kärlek också ;)

Men ska berätta lite om idag, fast egentligen har det inte hänt så mycket, var förbi i skärholmen och köpte nytt modem eftersom den gamla gick sönder. Sen har jag varit barnvakt åt min lilla kusin, som föresten är världens gulligaste. Resten av kvällen har jag planerat att spendera framför soffan med lilla mamsen. xD Vi ska titta på music and lyrics. Mysig film!
Imorgon ska jag till min moster och ska stanna där tills onsdag, ska vara lite barnvakt åt mina småkusiner. Synd bara att det blir dåligt väder imorgon, fast på måndag ska det bli finare så då kommer jag nog ligga och sola. xD
Men ska gå och kolla på filmen nu så

Ciao // Nat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0