Anledning till dålig uppdatering

Har märkt att jag uppdaterat väldigt dåligt dem senaste dagarna men som sagt har jag inte mått så bra och inte haft nån ork till att blogga, men nu lovar jag att jag ska komma i gång igen så ni får lite roligt att läsa om ;)

Idag har jag haft skola som vanligt, me vi slutade redan vid halv 12 i dag så de var riktigt naajs så jag åkte hem och vila bara, är så hiiimla trött. Sen har jag bara pratat lite med kompisar och bara tagit de lugnt har verkligen inte orkat göra nåt, skulle egentligen åkt med Linda till forum men det får bli en annan dag i stället ;)
Imron är det dags för utveckling samtal, hehe får se hur det går hoppas i alla fall att det går bra att dem inte har nåt dåligt att säga! =D Fast vad ska dem säga om lilla oskyldiga mig?? HEHEHE :P
Ne men nu ska jag tillbaka till filmen så
Pöss <33

Här kommer lite bilder från en skoldag i vår klass ;) :P Heheh





Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om ett unikt Hello Kitty armband på min blogg!



kram =)

2009-11-10 @ 21:39:45
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0