Back to basics

Jaa imoron är det tillbaka till skolan igen efter en lång helg, fast det ska väl bli skönt på sätt o viss har tröttnat på att sitta hemma lite :P Nu börjar jag känna mig bättre också vilket är bra :)
Men försöker fortfarande ta det lite lugnt så att jag inte blir värre =/
Nu har jag iaf precis tittat på paradise hotel.. innan de så har vi tittat på twilight och ätit massa bullar MUMS :D :D
Åh vad jag älskar twilight och jag längtar tills jag ska gå och se New moon, jag dööööööör för Jacob där kommer typ sitta och dregla inne på bio :O
Han är så SNYGG :O :D
Hur kan man inte tycka att den här killen är snygg!? :O DET GÅR INTE!! :P
Men nu ska jag sitta och dregla till fler bilder och drömma lite ;P
Hehe pöss babes <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0