Hemmakväll me Syrran

Hemmakväll, idag, jag mår inte så bra, känner mig dålig och sjuk "/ Hoppas jag inte blir sjuk eller får äcklig svin influensan, det vill jag inte! =( Men som sagt blir det hemma kväll med syrran idag, har ju bott här ett tag nu, men vi ska titta på film idag, det blir nog en skräckfilm eller nån bra komedi. Har inte riktigt bestämt oss än eller så kanske det blir Australia, alla säger ju att den är så bra, har fortfarnde inte sett den ;P
Får se, men bloggar lite mer sen ;)
Pöss babes <33


Kommentarer
Postat av: Anna

tack detsamma! :) Älskar rosa!

Postat av: Cissi

gutt de =)

jo då allt är bara bra här vaknade nyss så är ganska trött :P

2009-11-15 @ 11:59:14
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0