Jag är glad idag :D

Yeeeeey jag är glad idag, vet inte riktigt varför, egentligen började dagen inte så bra, har inte sovit nåt inatt plus knappt nåt natten innan och jag glömde datan.. men ändå är jag helt sjukt glad, kanske för att jag fyller år i imron :D :D :D :D
Nu har jag i alla fall varit i skärholmen med klassen, vi skulle gå dit och låtsas söka en praktikplats, varför vet jag inte "/ :P
Men jag åt mat där och sedan drog vi till Liljeholmen och där köpte jag en jätte god smoothie och en muffin som jag inte hunnit äta än men den ser riktigt god ut ;P
Sen senare ska jag dra och dansa igen, känns bra att komma i gång ;I) plus att det är kul att dansa så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0