Söndag o helgen e slut =(

Jaa nu är ju helgen slut, det är söndag och snart måndag då är det skola igen, fast det är faktiskt kul att gå till skolan nu och vara där för jag har verkligen världens BÄÄSTA klass så det blir roligt, jag skrattar hela dagarna :P
Helgen har varit rolig och lugn eftersom jag känner mig lite sjuk, så försöker att inte anstränga mig för mycket, men fy fan vad jag garva i går, har faktiskt ont i magen idag :P Så mycket skratta jag i går ;P

Nu ska jag snart åka till min moster i hägerstensåsen, så det blir kul, har inte varit där på ett litet tag nu, så nu blir nog också Izabelle glad, hon har ju saknat att åka med mig på moronen ;P
Plus att då tar det ju bara 5 min att komma till skolan så de är sköönt ;)
Men nu ska jag lyssna lite på musik och bara chilla ett tag innan jag åker!
Pöss på er babes <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0