WUHUUU HAPPY BIRTHDAY TO ME :D

HAPPY BIRTHDAY TO, HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEEEEE, HAPPY BIRTHDAT TO MEEEE!!!!!! :D :D D :D  ;P
Yeeeey då var man 16 år då! :D är väl inte sån stor skillnad men är ändå skit glad eftersom jag börjar närma mig 18 :D :D :D Wihuuuuu :D
Idag blir det väl skola som vanligt, sen efter det ska jag hem direkt fixa mig lite snabbt sen blir det att fira mig med la familia :D Och få en mass roliga presenter, längtar, vill ha min nya kamera :D :D
Sen i helgen blir det fira med pappa och släkten där :D så det blir 2 födelsedagar ;) Riktigt naaaaajs ;)
Nu sitter jag i alla fall här och tittar på TV och lyssna på some good music <3 ska väl försöka gå och lägga mig snart ska ju orka med morgondagen ;)


Men pöss och god natt <3


Kommentarer
Postat av: Elin Andersen

Jättefin blogg! :)

2009-11-03 @ 12:57:51
URL: http://eandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0