Gästinlägg - Linda

Hej! Linda här. 'Natta sitter och spelar Guitar Hero på hennes nya mobil och är nästan okontaktbar just nu.
Så då smög jag mig in på hennes blogg och tänkte skriva några rader här. Hon kommer nog bli chockad när hon ser detta.

Iallafall så tänkte vi åka till stan idag när vi vakna för jag behövde dra en sväng till Gina och köpa ett svart baslinne men vi var så trötta att vi stannade hemma hos mig och tittade på Don't mess with the Zohan eller vad filmen nu hette. En helt okej film faktiskt.

Näe fyfan vad tråkigt det är att blogga. ´Det är därför jag alltid failar när jag säger att jag ska börja blogga på riktigt. Det går inte. Jag tröttnar efter en dag. Det finns ju fan inget att skriva om. Eller inget man tycker att okända människor behöver veta om en.. Att sitta och skriva om sin dag är ju jättetråkigt. Kanske skulle varit roligare om man satte in ljudklipp eller ngt. Jag har lättare att uttrycka mig genom att tala än att skriva.. Ännu en anledning varför jag valde att börja Teater.
Jag klarar fan inte av att sitta inne på ett kontor resten av livet framför en data - typ som Natta ska eftersom hon går Entreprenör och får jobba med datorer heladagarna. Usch, jag skulle lätt bli sjukt uttråkad om dagarna om jag gick någon annan linje som NV, HV osv..

Näe, nu ska jag slita spelet ur Nattas hand och prova lite själv, hoho! :)


hahahahhahah, denna bild är ju bara för rolig. <3

Älskarej Nattish. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0