Helgen is over

Jaa nu sitter jag här framför datan på en söndg kväll ;p
Helgen är nu över och det är snart måndag, vilket betyder att det är skola, men faktiskt är det inte så jobbigt och gå till skolan längre, sen jag har börjat gymnasiet har det blivit mycket bättre, trivs jätte bra, har VÄRLDENS SKÖÖÖNASTE KLASS <3 vi är bara bäääästa klassen nånsin :P Så det är naaajs :D
Men i alla fall ska jag berätta lite om min helg, fast det har inte hänt så mycket..
Har faktiskt varit med Linda hela helgen, direkt i fredags drog jag till slussen och mötte upp, sen drog vi till stan köpte som sagt lösnaglar och nagellack och ansiktsmask (som aldrig användes :P) Sen köte vi lite chips och cola och hon pepsi :P
Sen drog vi till henne och satt och spela tv-spel, vi spelade SSX 3 som är ett snowboardspel, jag ääger på det ( säger vi) nee men blir bättre i alla fall.. ;P
Sen har vi spelat på blip som vanligt, men den här gången började en liten snorunge skriva till både mig och henne, vet inte vad han ville men jobbig var han, plus att tror fan han var en pedofil-jäveeel. Vi ignorera honom men han fortsatte skriva ändå, sen försökte Eymen skrämma upp honom, men han fortsatte ändå. RIKTIGT JOBBIG JÄVEL!!
I alla fall i går så drog vi till stan för att bytta Lindas skor, sen drog vi hem igen och chillade mest. Och i dag har vi varit i Sickla och sen har jag fixat min naglar :D Det blev så snyggt! *STOLT*


Kedjebrev: Du som gillar någon ska ha ett hjärta på handen imorgon... Ska bli lite kul att se hur många som har det! ;P

Men nu ska jag faktiskt titta lite på tv och sen försöka sova..
Puss och Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0