Höstlov snart xD

Snart är det höstlov och fy fan jag längtar, bara få vara lediga och få sova ut på dagarna, bara vara med kompisar och ha kul :D :D
Har inte riktigt bestämt nåt speciellt än, men funderar på att gå på bio med tjejorna i klassen, eftersom SAW 6 har premiär nu i hallowen som sagt..
I helgen är det planerat att fira min lilla kusin Ida som fyller 5 år, gud så stor hon börjar bli, min lilla gullunge!! xD
Så det blir en massa god mat och tårta och annat gott, så det är inte fel ;P

Juste idag hade jag prov i matte och det gick väl så där, vet faktiskt inte, men det kändes inte så bra fast hoppas i alla fall jag klara provet, annars får jag ju göra om det som tur är..
I dag var det även öppnings av det nya gallerian i Liljeholms torget, så jag och Izabelle och Mylan och Miriam va där, eftersom dem 100 första kunderna på HM skulle få ett presentkort på 200 kr, fast vi kom fram precis när dem var slut, men vi fick i alla fall en liten goodiebag med en flaska, lite choklad, body butter och lite annat konstigt och roligt :P


Oooops kom just på att jag måste göra klart en affisch till mitt och jennifers arbete med Idol-Rabih, faaaaan då. Grejen är att vi hade en men där var namnet fel stavat, oops my bad. men så jag måste göra om en men vet inte hur :S :S :S
Får väl testa mig fram lite det kanske inte blir exakt likadan men får duga, vi ska ju redovisa imoron, fast jag tycker att jag och jennifer ska få en extra vecka eftersom vi började en vecka senare än alla andra "/
Men nu ska jag göra den där affischen...


Peace out ;P
Pöss och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0