Hur trött får man vara?!?!

Åh jag är så himla trött idag, har typ knappt sovit den här helgen, sen ska man upp tidigt.. "/ De är lite svårt,  men men drog mig upp, fast kom lite försent, det måste bli ändring på det faktiskt.. Ska sova ut under höstlovet så det blir bättre, kan inte fortsätta så här!
I alla fall när jag vakna idag hade jag fått en present i förskott, så jag öppnade den, kan inte hålla mig tills min födelsedag :P Där i låg ett presentkort till Lindex, nu komjag faktiskt på att jag glömt kolla hur mycket det var!! :P Hahaha hur trött får man vara, får kolla det när jag kommer hem xP I alla falll tänkte jag köpa ett jätte fint nitarmband där ifrån, kanske blir en parfym också som luktar gudomligt gott!! Och den kostar bara 99 kr, BILLIGT va!! Och verkligen värd alla pengar, min kompis har den och den är jätte bra! Sen blir det kanske nån fin tröja, beror ju på hur mycket jag fick på kortet XD
Nu sitter jag i skolan, vi har programhantering, vi ska göra en uppgift som vi redan ha gjort? förstår inte varför? det är ju riktigt onödigt. Så ja sitter här och lyssnar på lite bra låtar istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0