Värsta lektionen!!

Åh, va jobbigt! Har just  nu No och vi tittar på någon jättre tråkigt film som handlar om energikällor =/
Vi har den värsta läraren idag, hon är en sån kaixg jävla bitch! Stör mig på henne som fan asså!
Vi hade läxa till idag, men har inte gjort det, fast det har inte någon gjort :P Sen skulle vi ha en debatt idag men alla hade glömt det också så hon skjuter nog upp den till nästa vecka! :P
Haha ingen orkar hennes lektioner, ingen orkar lyssna på henne!

Idag ska jag till pappa sen, får väl se vad som händer annars. Imorgon ska vi upp till Norrtälje!! JAG VILL INTE! Vafan ska jag göra där.. ingen är där typ nu, plus att det är iskallt där ju! Vad ska jag göra där?? :O
Sen går det ju inte och ladda min mobil, så håller på att få damp på den! Jag måste ha min mobil!!
Vad ska jag annars göra, datan och mobilen är ett måste om jag ska dit upp ;P fast ska fråga om vi kan stanna hemma i stället, orkar inte åka dit! Finns inget att göra där lixsom :P VERKLIGEN INGENTING!!
Får se hur det blir bloggar senare ;)

Pöss och byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0