Bara tanken på att förlora dig får mig att gråta!

En vän som du är inte ofta man har, du stöttar mig genom svåra tider och finns där för mig.
Du skrattar och gråter med mig, du tar hand om mig när jag mår dåligt, och jag
tar hand om dig.
Vad skulle jag göra om du försvann ur mitt liv?
Hur skulle jag kunna överleva?
Hur skulle mitt liv se utan dig vid min sida?
Alla våra stunder vi har haft tillsammans, dem glömmer jag aldrig.
Alla vet att det är du och jag föralltid.
Det står liksom skrivet i stjärnorna.
Du är min och förblir alltid min vän!
Vad som än händer ska du veta att jag alltid kommer att älska dig
och du kommer att för alltid ha en oersättlig och speciell plats i mitt hjärta. <3
Du betyder så mycket för mig, du är min andra halva och jag din! <3 <3
Love from me to U <3 <3


Kommentarer
Postat av: jemini

vad söta! :)

2009-09-05 @ 09:57:27
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0