BORING!

Asså som sagt skulle jag ha åkt till Linda idag, men det blir inte av. Vi möts i slussen imorgon istället och åker upp till hennes land. Dessutom har jag jätte ont i magen, fattar inte varför, för det kan inte vara mensvärk, den är ju slut...Har ingen aning?!?!
Men men, nu sitter jag i alla fall och tittar på Disney Channel :P Det är nåt program som heter magi på waverly place...handlar typ om en familj som bor i NY och dem är trollkarlar men måste hålla en låg profil.
Ska väl kolla runt lite på andra kanaler och kolla om det går nån bra film kanske.

Jag har i alla fall packat klart inför imorgon, jag måste faktiskt gå upp ganska tidigt imorn, redan vid 8 tiden, för att vi ska mötas i slussen vid 20 över 9.. Jobbigt men vad ska man göra? Kommer väl typ sova på bussen eller nåt.

Men fan va kul vi ska ha i helgen asså!! Vi kommer äga! <3 <3



// PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0