Du somnade för evigt!

Jag kan forfarande inte förstå att du är borta!
Jag vill inte tro, jag vill inte förstå, jag vill ha dig här! JAG SAKNAR DIG!
Varför blev det så här?
Jag minns ju alla våra stunder tillsammans, minns din värme!
Kunde säga vad som helst till dig, du ville alltid mitt bästa!
Du anar inte hur mycket jag saknar dig och hur ont det gör!
Ingen förstår! Ingen kan få bort den här smärtan!
Mitt hjärta brister i tusen bitar av smärta!
Jag minns den där dagen på sjukhuset som om det var i går, får inte bilderna ur mitt huvud!
Jag önskar du kunde vara här med mig, men ändå är jag glad för din skull för du slipper lida!
Men ändå är saknaden till dig så stor! Jag älskar dig och kommer alltid göra det.
En plats i mitt hjärta är låst för dig och för alltid din plats. Ingen kommer ta den platsen!
Så många tårar rinner ner för mina kinder, tårarna är till dig!
Jag ska kämpa för dig!!
JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID!!!! <3 <3

//DIN NATALIE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0