En dag med Lindolini :D

I skolan i dag var det helt sjukt roligt, en liten kaos dag :P Hahahah, jag visade Sara och Isabelle en video där det kommer upp en läskig gubbe på slutet som skriker och fy fann va dem hoppade båda två, och va vi andra garvade åt dem. Det var så hiiimla ROLIGT!! XD

Efter skolan så åkte jag hem och lämnade datan och laddade mobilen innan jag åkte och mötte upp Linda i Slussen, vi drog hem till henne, var där en stund sen drog vi till stan, och köpte skor, hon köpte ett par Uggs och ett par stövletter eller vad det heter, och jag köpte ett till par stövlar :D
Här är några bilder från i dag i alla fall :D

 Mina as snygga nya stövlar :D Så himla snygga!
 Meee, vet inte riktigt vad jag gör! :P
 ME and Lindolini <3 love to U
Me and Linda <3
 Lindas as snygga nya skor.. riktigt snygga asså :D
 Me and Lindo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0