Friluftdag

I dag hade vi friluftdag, jag had valt fotboll. Vårat lag bestod utav mig, Andreas, Izabelle, Hampus, Isabelle, Thomas och Eymen. Kan väl säga att det gick riktigt bra, vi ägde ju :D ( Säger vi :P )
Alltså så sög vi, tror faktiskt att vi vra sämst där, hahah :P Känns väl skit bra för mig som var skit bra förut när jag spelade fotboll, men jag slutade för ca 2 år sen så har inte spelat sen dess. kanske förklarar en del också. fast sen orkade ingen kämpa. Men det var kul ändå, skrattade en hel del. Vill inte ens säga hur mycket vi förlora sista matchen med, det är verkligen skratt-retande, men vad ska man göra, vi orkade verkligen inte :P
När vi slutat gick jag i alla fall hem och tog ett bad, och kollade lite på TV och satt vid datan.
Får se om jag orkar göra nåt sen, men tror inte det, är helt slut. Som sagt träningsvärk nu, både från i går och i dag :P 
 
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0