Helgen är över =/

Jaa, nu är helgen över.. =/ skola igen. Tycker helgen har gått för snabbt fram. Sitter i skolan och har lunch rast och lyssnar på musik. får väl se vad som händer sen, jag är inte på sånt bra humör i dag, allt känns som skit just nu! Vill bara härifrån, vill bort! Allt går fel!!
Men ska berätta lite snabbt om helgen.

I fredags efter skolan åkte jag och mötte upp Carro i gullmarsplan, vi stack in till stan och gick runt där och kolla, sen när hon åkte hem mötte jag Linda och åkte hem till henne och chillade och så. Jag sov hos henne också.
På lördagen så vaara jag barnvakt åt mina små kusiner, Linda var med mig, sen var det bara lite chill, sov hos henne igen. Söndag så stak vi till Nacka forum och kolla lite, åkte hem och hämta pengar också :D
Bråkade också med mamma, om att jag inte får göra nåt, t.ex. måste ju vara hemma kl. 9-10 på kvällen och det suger. Men jaa vad ska man göra. Orkar inte med alla problem.. vet inte vad jag ska göra!?!?

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0