Hemma igen

Nu är jag hemma, har varit på bio med Linda. Haha vi höll på att missa den eftersom vi inte hittade, först missade jag mitt tog och kom försent, sen visste vi inte vart vi skulle gå men tillsut så hittade vi. Vi såg ju en förhandsvisning på filmen Prinsessa, den var faktiskt bra. Den handlade om Maja en 18 årig tjej, som är ganska kraftig, och klumpig men hon brinner för skådespeleri och drömmer om att bli skådespelerska. Hon träffar en tjej som gör bröllopsdokumäntärer, som sedan gör en dokumentär om den här tjejen Maja. Man får alltså följa med Maja i hennes vardagliga liv allt i från skola till en inspelning till en serie. Filmen var både rolig och sorlig.
När filmen var slut så åkte jag hem, åt lite mat och sitter nu vid tv..
// PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0