Låt pågång

Jag och Winfer (Saras pojkvän) håller på att göra en låt tillsammans, det går nu framåt, han har börjat skriva på versen, jag ska snart få se den och höra vilket beat vi ska ha till låten och sen ska jag börja skriva på refrängen, sen blir det bara träna in den och sen spela in den. :D
Så snart är det klart ;)
Ska bli så kul, har spelat in en låt förut (den ska jag faktiskt hämta snart :D) men det här blir första gången jag gör det med nån annan.. Det ska bli spännande, för han ska rappa versen och jag kommer sjunga refrängen..Kommer bli suuuuper :)

I alla fall idag så har jag varit med Linda i Nacka Forum, skulle ha köpt jeans-leggings, men det blev inget, tar det en annan dag i stället. Men det blev två små rosetter till håret, en rosa och en svart. JÄTTE GULLIGA! <3

Nu sitter jag hemma och tittar på idol, jag tycker Rabih är riktigt bra, diggar hans röst som faan, och Erik också..:)
Efter idol blir det att titta på Grey's Anatomy som har säsongsstart ikväll på kanal 5, och efter det så går True Blood kl.10 på 1.. Sen efter det ska jag nog bara välja kläder och sova, så att jag kommer upp i tid imorgon.. :P

 Meee and Sara <3
PUSS <3
SYL - See you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0