Lindas blivande man ;)

Jag och Linda sitter här i en liten stuga ensamma.. Vi har typ suttit på datan ett bra tag, men det finns inte så mycket mer att göra. Jag har dansat för Linda till Pippi Långstrump och sexbomb:P HAHAHAH, skit kul. Sen har jag hittat en skit rolig video på youtube, som jag och Linda har skrattat åt så mycket att vi nästan kissde på oss.
Här kommer en länk till den, kan tyvärr inte lägga upp den: http://www.youtube.com/watch?v=AN5YbfFszlI
Jag säger bara titta på den!!! ;P

Sen har jag hittat Lindas blivande man, han är en riktigt heting. Men tycker han ser lite feminim ut.. :P
HAHHA här är han!
Hoppas ni får det bra tillsammans ;)


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0