Studiedag xD

I dag har jag studiedag och har sovit ut lite, det är sköönt. Vaknade vi 11 för att Linda ringde mig. :/ Hon hade missat sin buss och hennes nästa skulle gå om 2 timmar så hon var lite pissed of :P Men som tur var kom det en buss efter ca 10 min så hon hann till skolan. Sen jag tittat på tv lite och fixat mig, duschat och så.. Skööönt man känner sig så fräsch efteråt :D
Men nu ska jag åka till mummo och hämta pengar, sen ska jag åka och möta Linda i Fridhemsplan och efter det så sticker vi till Nacka Forum och shoppar :) Ska köpa ett par nya jeansleggings och kanske nåt annat fint om jag har pengar till det!

Min kamera är tyvärr helt fuckad, men ska försöka ta lite bilder ändå oc kolla om det går!
Jag ska önska mig en ny kamera i present, eftersom jag snart fyller år, fyller år den 3 November, åh så jag LÄNGTAR!!! :D Ska bli så kul, får se om jag har nån fest kanske eller nåt :P
Men nu måste jag gå så att jag inte missar bussen, det vill jag inte...

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0