HISS OCH DISS

 





- Amir "gaybloggen" Jag diggar den här killen som fan, han kör sitt eget race och är sig själv. Han bryr sig inte om vad andra tycker och säger om han. Jag tycker bara han är för skön!

-  "Hösten" Jag längtar verkligen tills hösten kommer, den är ju så mysig, och när det börjar bli lite kyligt så kommer ju alla fina och mysiga höstkläder, och alla fina stövlar man kan ha. Sen fyller jag ju år på hösten det är ett stort plus också, då gillar man det extra mycket! :D


-  " Backstreet Boys " Dem är ju bara så underbara, jag tröttnar aldrig på att sitta och lyssna på deras gamla låtar. Backstreet Boys kommer man aldrig att glömma, dem är speciella och så himla bra. Längtar tills dem kommer hit till Sverige i December, jag och Linda ska nog gå på deras konsert då.











- " Översminkade fjortisar " Jag är så trött på alla översminkade kaxiga små fjortisar. Det är så himla fult när dem sminkar sig så att dem bara har 5 ögonfransar och ser ut som en morot i ansiktet och den där fula fjortisranden kan dem också gärna skippa. Hela deras attityd är också HELT FEL!! SNÄLLA VÄX UPP FÖR FAN!!!




- " 3 mobila bredband " Dem säger att dem Sveriges snabbaste mobila bredband och att dem har så jävla bra täckning överallt, men det har dem fanemig inte. Dem har världens dåligaste täckning, plus att mitt bredband fackar hela tiden, den vill inte funka, okej nu är jag ute i skogen men den funkar kanppt hemma, och där tycker man att den borde funka i alla fall. Så dem ljuger bara!


 




Kommentarer
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Missa inte när amir erkänner att bloggkrigen mellan all i kändiseliten är uppgjort.. Dem har aldrig varit osams eller hur e de ? Kika in på bloggen och ta red apå de..



Glöm inte blogg om inlägget :)



http://Radiopojken.blogg.se

2009-09-22 @ 01:43:02
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0