En solig dag med en glassig glass! :D

Efter jag sluta skolan idag var det tänkt att möta Carro, men hennes mobil har fackat upp sig så de blev inte så..
Istället drog jag med Isabelle till gamla stan, vi skulle gå till Ben n´jerrys men precis när vi kom fram var gratisglassarna slut =( What a bad luck! =o
Men vi köpte iaf varsin mjukglass satte oss nere vid kajen och stekte!
Snacka om att det har varit glassigt väder idag! Riktigt mysigt!
Hoppas bara det fortsätter så!
Efter det drog jag iaf hem, så här är jag!
Ska faktiskt plugga nu, har mycket att göra...=(


En bild jag tog på lunchen, jag, Isabelle, Thomas, Eymen och Anders satt nere vid bryggan!
Lite halvdan bild, men tog med mobilen de är därför :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0