Helgen är över, lovet är över, imorgon är de skola!!

Känns väl lite sådär efter att ha varit ledig i över en vecka... Plus att jag nu har jäävla fucking lingonvecka också!! Har lite plugg att göra också... faan va jobbigt de känns nu!!
Men de blir ju kul ändå, se alla igen :P
I fredags var jag med Linda, hade de mysigt... Sen på lördagen drog vi in till stan, tittade lite...
Drog hem sen och kollade på tv, städade och så.. Fick ännu ett till påskägg! =)
Idag har de varit en ganska chill-dag också, tvättat lite kläder, åkte till pappa en snabbis, sen nu kom jag precis från badet.. Så sköönt de va ! =D

Men nu ska jag kolla på en film sen sova ;)
Puss Hörs imorgon! ;) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0