Island ringer: "Vill du ha ett askmoln?" "nääe", så fick man de ändå ;PppPppP

Jääävla FUCK ISLAND!! INGEN RÖSTAR PÅ DEM I EUROVISION!! Höhöhöhööhh vem gör de ändå??? :P
Neee men back to reality!! Det snöar!! ASSÅ FATTA DE SNÖAR!! NU??!?!!
Lixsom igår satt man och stekte och solen sken på himlen, de var varmt och skönt, man kunde gå med bara kofta utan jacka!!
Men idag så snöar det, de är iskallt ute och man fryser ihjäl!!! =O
Vi skyller de här på Fucking Fucktard Island!! Alla håller med mig!
Det är deras fel och deras jävla vulkan-jävel! Eeekkljjiaalööeejoiiilll eller vad den nu heter?!?!! :P

Märks de att jag är lite mad idag eller, fick ingen bra start på dagen!! =(
MIn buss kom inte så fick stå ute i kylan och vänta i 20 min!! =O =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0