Oj då har viisst glömt skriva i bloggen

Hahaha har inte skrivit på 5 dagar :O Fy skääms på mig! Inte bra! Ne nu blire andra bullar :P
Men har varit mycket med påsk nu och så..
I alla fall nu under påsken va jag uppe i norrtälje och fira den där.. de va kul! Riktigt najs!
Kom hem idag, har bara tagit de lugnt och så.
Spelat lite wii med syrran, riktigt roligt!
Sen så åkte jag till mormor för vi hade besök från finland som vi skulle fira, så vart en massa mat och tårta, så jag har jätte ont i magen! =(
Jag har fått en massa påskägg, hela 4 stycken =O Hur fan ska jag orkar äta upp allt godis :O :O Sjuuukt mycket godis!
Men men nu ska jag gå och duscha, sen känner jag för en film, mysigt mysigt! 
 
Puss puss på er <3 Lovar att uppdatera mer nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0