Fredag den 13

Egentligen har jag aldrig trott på de här med fredag den 13, har alltid tyckt de bara är en myt
som alla blir så oroliga för och tror att all otur man får den dagen beror på
att de just är fredag den 13, fast samma saker kan hända vilken dag som helst,
men idag får jag kanske ändra min syn på Fredag den 13!!!!
Varför?
Jo för att idag så har jag och Carro planerat att jag ska hjälpa henne med
plugg, så hon ska komma till mig..
Fast vi har inte bestämt tid och så än!
Och så ska jag ringa henne för att kolla det,
men då säger det hela tiden att hennes mobil är avstängd fast den inte är det,
för jag fick precis ett medd på facebook för en stund sen, därdet står att hon försöker få
tag på mig men det inte går!
Men hon hade ju så klwart redan hunnit logga ut innan jag sg medd, såkan ju inte få tag på henne!

Det måste ju vara riktig jävla otur!
Och det ska hända just idag!
Visst de kunde hänt vilken dag som helst, men just idag!
Ne har nog inte ändrat min syn på fredag den 13, tror fortfarande de är en myt
men hatar att de blev så här just idag! =(
VARFÖR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0