Jag skyller den dåliga uppdateringen på mitt internet!!

De är så att mitt internet är helt fucked up och de är därför jag uppdaterar så dåligt!!
Men ska försöka bli bättre, skäms på mig, så här dåligt får jag ju inte uppdatera!!!!! =O

Hitills har vi varit på öland i färjestaden, där spelade vi lite minigolf osv, har varit i olika gallerior,
lill syrran och jag var på bio och såg efterlängtade Eclipse, LOVED IT!! Asså så grymt bra film!
Sen har vi haft lite besök osv =)


Men nu ska ni få lite bilder ;P

Pussen <3


Mats hjälper mig med min CP data :P




Hahah han är för rolig, shit vad jag skratta den kvällen! :P


Sötaste Wille!! :D


På väg ner till Oskarshamn, hade lite tråkigt i bilen :P


Fin solnedgång utanför oss nere vid sjön =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0