Klockan är 21:47

  • Vad gör du innan du ska sova? - Tänker..
  • Humör: Happy!! =D
  • Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nja, älskat vet jag inte... =/
  • Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nope ;)
  • Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha nee, vill ha någon med mig =)
  • Hur mycket är klockan just nu: - 21.47
  • Namn? - Natta, Nat, Natti och HunnyBunny =D
  • Vill du gifta dig? - Vet aldrig vad som händer i framtiden =P
  • Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Hehe neej bara av vakter :P
  • Tror du på spöken? - Jag tror på andar...
  • Skulle du vilja vara längre: Nope, behövs inte ;P
  • Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Japp har hört de orden =) <3
  • Har dina föräldrar ljugit för dig? japp =( Gillar't inte
  • Vem är den bästa artisten/gruppen? - finns så många grymt bra artister/band, men Dead by april har spelat mycket i mina högtalare senaste tiden =)
  • Vem är snällast i världen? - JAG! ;) "Om man är snäll mot mig ;) :P hahah"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0