Nu är det dags igen för...






Faktiskt så denna gång hissar jag skolan, för jag längtar tills skolan börjar igen..
Bara en vecka kvar nu tills jag får träffa alla igen! =D
Har ju saaknat alla så =)
Och jag har ju den bästa klassen i världen, så hur kan man inte längta =O ;P






Leopard mönstrat är ju så grymt snyggt, både på kläder, skor eller
accocesearer :D Coolt, snyggt och de är fashion på hög nivå! =D






REA REA REA!! Underbart juh!
I Love Sale...
Man kan fynda så himla mycket snygga kläder, smycken och skor jätte billigt..
Hur kan man inte gilla det! :D
Har fyndat ett par jeansshorts för 50 spänn, 2 halsband för 9,50 /st och
ett par snygga thights för 19,50 :D









Jag hatar lingonveckan.. Seriööst!
Varför måste vi tjejer få mens varenda jävla månad...
Stå ut med den uthärdliga smärtan




Åh de finns inget jobbigare än sega datorer, jag får typ damp varje gång en dator segar..
Och de värsta är att min dator är jätte seg, och jag vet inte varför
Min data har blivit hel knäpp asså!! :S


Kommentarer
Postat av: Mia

Vart har du köpt dina rea saker^^

2010-08-18 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0