♥ Dag 12 – I min handväska.

jaa i min väska där finns det mycket.
min väska är alltid alltid tung iaf på vardagar.
på helger brukar jag i bland skita i väskan ;)

detta finns i min väska:

Plånbok
Body splash
skinnhandskar
deo
tuggummi
läkerol
dator
laddare
datamus
ipodsladd
sony ericson laddare
sminkväska
tamponger
block+penna
kalender
neccesär med olika läppbalsam/läppglans
mobilt bredband
vattenflaska


det är vad jag brukar ha i min väska, ibland allt, ibland det mesta ;)
nu var det ganska tomt i väskan eftersom jag tagit ut allt :P


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du :) om inte anmäl dig till lucka 14 :D

kram

2010-12-13 @ 12:03:09
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0