♥ Dag 21 – Det här upprör mig.

en dag sen men här kommer den ;)

jaa vad får mig att bli ledsen eller upprörd, det finns en del
men däremot är det väldigt svårt att  få mig att gråta, får du mig att gråta har du verkligen lyckats..
för jag gråter väldigt sällan.

men något som gör mgi upprörd är väl och någon ljuger för mig, går bakom min rygg,
sviker mig, bråkar med mig. det finns ganska mycker sånt skit som gör mig upprörd, orkar inte
ta upp varenda liten sak.

blir även upprörd om jag ser något video med folk som plågar djur eller barn,
folk som gör ett sjukt dumma saker.
t.ex. kommer ni ihåg videon där en sjuk jävel slängde en hund ner för en typ bro och sen en annan sjuk jävel som slängde hundvalpar ner i en flod!
sånt gör mig också jätte upprörd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0