♥ Dag 24 – Min julafton.

började med att jag och min lilla syster fick leta efter en varsin julklapp som vi skulle få öppna direkt på morgonen,
jag fick ett par lösögonfransar som jag hade på mig på kvällen sen ^^
runt kl 2 så började det komma folk eller aa dem som skulle fira jul med oss,
kl. 3 började kalle anka och då förstår ni säkert att vi satt bänkade framför tv:n xD
direkt efter det åt vi julmat och sen kom tomten och vi delade ut julklappar,
efter julklappsöppningen var det dags för efterrätt..
vilket vart chokladpudding och ris a la malta.

sen spelade en lek som heter julklappsleken, orkar tyvärr inte förklara den
men det var kul :P
sen spelade vi monopol och sen var jag så trött och susade så gott hihih ^^

det var min julafton det!
hur var eran julafton? xD

min outfit ;)

Kommentarer
Postat av: R O B I N A :)

Okej :) trevligt! haft en bra jul? =D

2010-12-26 @ 13:36:36
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0