♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma heter Susanna och är finsk, där kommer mitt finska ursrpung ifrån. Finns mycket fint
att säga om min mamma, hon är underbar och jag vet att hon alltid finns där för mig
och ställer upp för mig.
Senaste tiden har varit lite jobbig eftersom mamma har haft cancer och gått på behandling
men jag älskar min mamma och kommer alltid att göra det vad som än händer.

Min pappa heter Pierre och han är svensk så vitt jag vet iaf hahah :P
min pappa han är lite knäpp han, en egen lite person de där, eller liten och liten ^^
Vet också att han alltid finns för mig och ställer upp för mig
och jag vet att han älskar mig för det har man ju hört ett antal gånger xD

Vem jag är mest lik vet jag inte, är en blandning av båda..
ögonfärgen har jag inte fått från någon, jag är unik eftersom jag har riktigt mörbruna ögon och
varken av mina föräldrar eller deras föräldrar har bruna ögon.. men jag är en liten konstigt filur jag ^^

jaa finns som sagt mycket att säga om mina föräldrar xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0