2 prov på en dag =O

Jaaa i går på kvällen fick jag veta att vi skulle ha prov idag, på BÅDA LEKTIONERNA =O tror ni jag blev chockad eller?? Jag som inte ens visste om det!!
Jaa så jag pluggad lite tilll de ena provet som jag kunde plugga till... :P

Idag så råka jag försova mig lite, meen meen de e bara att skylla på SL just nu ;P
Men idag så kom Carro med till min skola, hon skulle på möte med syven för att kanske börja i vår klass :D
Och vet ni vad!!! Nästa termin då går Carro i min klass!!! :D :D Så jääääävla naajs :D <33

iaf när jag kom till skolan gjorde jag provet, de va inte så svårt, sen pluggade jag till de andra provet och klarade de provet fint fint också ;D Känner mig stolt, klarade 2 prov fint som jag inte ens visste om!! De är bra !!
Men nu sitter jag iaf här och tar hand om min lilla kusin.
Puss puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0